Режими за работа

Презентационната система Microsoft PowerPoint има няколко основни режима на работа – Normal, Slide Sorter, Slide Show и Notes Page. Те могат да се сменят по два начина – от менюто View

1-6-1

и чрез бутоните от полето за избор на режим на работа.

1-6-1

Последните се използват за смяна само на първите три режима.
Областта за преглед на слайдове в режим Normal има две страници – Slides и Outline.

1-6-1

Страницата Slides се използва за създаване, редактиране и дизайн на слайд, като се въвежда текст и се вмъкват различни елементи. Страницата Outline се използва основно за редакции и организация на съдържателната част на слайдовете.

1-6-1

Режимът Slide Sorter позволява преглед на всички слайдове и преструктуриране на презентацията.

1-6-1

Режимът Notes Page дава възможност за преглед и редактиране на полето за бележки към отделните слайдове, но не и на самите слайдове.
Режимът Slide Show се използва за извеждане на презентацията върху цял екран.


Задача:

  1. Превключете в режим на работа Slide Sorter
  2. Превключете в режим на работа Notes Page
  3. Върнете се в режим на работа Normal – страницата Outline.

thumb