| 
       Съхраняване на работна книга (Work Book) Ако прекараш час или два в създаване на работна книга, естествено е да искаш да съхраниш своята работа, без да я губиш. Затова съхранението е една от най-важните операции и ти имаш нужда да я изучиш и упражниш. Отново  има няколко начина за съхранение на документ (работна книга). Най-лесният и  най-често използван е с щракване върху бутон “”  Ако искаш да смениш името и местонахождението на твоята работна книга, следвай команда File / Save As. Отваря се прозорец “”, същият като този, който си използвал с команда “” първоначално. За съхранение на работна книга, трябва първо да избереш местонахождение. Ако искаш да съхраниш твоята работна книга в нова папка, щракни на бутон създаване на нова папка и напиши име на папката. След като си избрал точното място, в полето “Име на работната книга” напиши името, под което искаш да се съхрани файла (работната книга). Трябва да стане ясно, че от падащото меню “Тип на файла” е избран тип “Microsoft Office Excel Workbook (*.xls)”. Сега само щракни на бутона “” и твоята работна книга ще бъде съхранена. Упражнение: Създай нова работна книга и я съхрани в папка “My Documents”, под име “my first workbook”. 
 
 | ||
| Назад | Съдържание | Напред | ||