Какво е PROMOTOR+? 
							
								Проектът "ПРОМОТОР Плюс":
								"Съвместно утвърждаване и трансфер на подкрепящи регионални мерки за създаване и растеж на стартиращи 
								фирми в 5 региона на Ново Асоциирани Страни" е Европейска инициатива, включваща фирми и  организации, разделени условно в две групи: 
							
					
					 
					
					 
						
							 
						 | 
						
							В "донорната група" са включени участниците от страните-членки, които ще предоставят своя опит и консултантска помощ. Това са Испания, Германия, Австрия и Гърция; 
						 | 
					 
					 
						
							 
						 | 
						
						В "получаващата група" са включени екипите на страни от Централна и Източна Европа и това са: България, Латвия, Полша, и Словения. 
						 | 
					 
					 
					 	
					
					Партньорите от двете групи образуват тандеми и работят съвместно. Координатор на българското участие в "ПРОМОТОР Плюс" е СУ "Св.Климент Охридски", а представител на донорната група за страната е гръцката фирма ПАРАГОН. 
					 
					
					Същността на проекта е трансфер на успешна испанска практика за въздействие върху икономическото развитие на региона Кастилия де Ла Манча чрез установяване на рамка от условия за създаване  и развитие на стартиращи предприятия, базирани на нови технологии. Така наречената 'преносима методология' на испанската практика, обогатена с опит в страните от донорната група, се адаптира към спецификата на страните от получаващата група чрез 4 модула: идентификация на предприемачи, тренинг, финансиране и инкубиране.
					 	
					
					Конкурсът за набиране на участници в проекта е ключовата дейност, с която стартира неговото същинско изпълнение.
					 
					
					Общата цел на конкурса е: Подпомагане  създаването и развитието на стартиращи предприятия, базирани на нови технологии.
					 
					
					
					
					Задачите на Конкурса са: 
					 
					 
					 
						
							 
						 | 
						
							Идентифициране на целева група (ЦГ) от предприемачи и научно-изследователски  резултати с приложна насоченост;
						 | 
					 
					 
						
							 
						 | 
						
							Обучение на ЦГ как се прави бизнес план; 
						 | 
					 
					 
						
							 
						 | 
						
							Състезание и номиниране на най-добър бизнес план. 
						 | 
					 
					 
					 
					
					Дейностите за устойчивост на резултатите от конкурса предвиждат:
					 
					 
					 
						
							 
						 | 
						
							Създаване на връзки към подкрепящите институции в страната; 
						 | 
					 
					 
						
							 
						 | 
						
							Създаване на връзки с всички партньори-изпълнители на проекта; 
						 | 
					 
					 
						
							 
						 | 
						
							Интегриране в специализирани Европейски мрежи за финансиране и инкубиране на  стартиращи предприятия;
						 | 
					 
					 
						
							 
						 | 
						
							Изграждане на мрежа за гръцко-българско сътрудничество за подкрепа  на стартиращи предприятия.
						
						 | 
					 
					 
				 
				
						
						
						  |